Шығыста Марқакөл және Үлкен Нарын ауданына рейстік автобустарды іске қосу жоспарлануда
2025 жылы облысішілік маршруттарды субсидиялауға өңір бюджетінен 600 миллион теңге бөлінді, бірақ кәсіпкерлер автобус тасымалымен айналысқысы келмейді деп хабарлайды YK-news.kz тілшісі.
— Қазір бізде жаңа құрылған Марқакөл және Үлкен Нарын аудандарымен автобус қатынасы жоқ. Үлкен Нарын арқылы Берел мен Катонға баратын автобустар транзитпен өтеді, бірақ жаңадан құрылған аудандарға бағыттар ашу жоспарда бар, — деді ШҚО жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасының басшысы Нұржан Жұмаділов.
Облыс жаңа бағыттардың жұмысын қамтамасыз етуге ақша бөлуге дайын.
— Біз облысішілік маршруттарды субсидиялай бастадық. Өткен жылы субсидия шамамен 400 миллион теңге, биыл 600 миллион теңге болды. Біз тасымалдаушыларды толығымен субсидиямен қамтып отырмыз, — деді шенеунік.
Бірақ мемлекеттің қолдауына қарамастан, салада проблемалар баршылық. Кәсіпкерлер облысішілік автобус тасымалымен айналысқысы келмейді.
— Біз жақында облысішілік тасымалдарға 15-ке жуық конкурс жарияладық. Олардың тек алтауы ғана өтті. Тұрғындар аз, олар қазір жергілікті такси қызметтерін пайдаланады. Таксидің артықшылығы неде? Такси жүргізушілері тікелей үйден алып, баратын жеріне жеткізеді, — деді шенеунік. — Бірақ жолаушылардың қауіпсіздігіне ешкім жауап бермейді, өйткені такси жүргізушілері медициналық тексеруден өтпейді, үнемі ұйқысы қанбай жүреді. Жеке тасымалдаушыларға қатысты көптеген сұрақтар бар.
Сондықтан елде жеке тасымалдаумен айналысатын жүргізушілер үшін міндетті медициналық және техникалық тексерулер енгізу мәселесі қарастырылып отыр. Әзірге қосымша бақылауды адамдарды жеті және одан да көп жолаушылар орны бар көліктерде жүргізетіндерге ғана қолдану жоспарлануда. Бұл мұндай көліктердің апатқа жиі түсе бастағанына байланысты.
— Облыста мұндай жағдайлар аз, бірақ оңтүстікте альфард көліктері жүйткіп жүреді, басып оқып, жол ережелерін бұзуда, — деп түсіндірді Нұржан Сайлаубекұлы.
Елизавета Седых